Search results | ApexOnlineRacing.com

Search results


  1. Bernie

    XB1 Round 12 - Hungarian Grand Prix [17/11/19 20:00UK]

    Well when you were third I was gaining like mad.
  2. Bernie

    XB1 Round 12 - Hungarian Grand Prix [17/11/19 20:00UK]

    In the dries I was constantly gaining on you. Was a strange race though haha.
  3. Bernie

    XB1 Getting hit and spun off track for race lead f6 Hungary

    POV not there. Will also add what I have tomorrow.
  4. Bernie

    XB1 Round 12 - Hungarian Grand Prix [17/11/19 20:00UK]

    So quali I had no drs till my final run lucky p5 that Race got into p3 before t1 then went three wide and don't know what happened tbh. Won by 30+ seconds which is good. Onto the next one GG @ClassicDelta and @SoggyCabbages on the podium
  5. Bernie

    XB1 Round 12 - Hungarian Grand Prix [17/11/19 20:00UK]

    We never saw this. Drs broke
  6. Bernie

    XB1 Round 12 - Hungarian Grand Prix [17/11/19 20:00UK]

    Yup so unlikely I'll make it
  7. Bernie

    XB1 Round 12 - Hungarian Grand Prix [17/11/19 20:00UK]

    Anyone? Still unsure if I can race.
  8. Bernie

    XB1 Round 12 - Hungarian Grand Prix [17/11/19 20:00UK]

    Soggy didn't work last time can you confirm @ClassicDelta if you're ok?
  9. Bernie

    XB1 F6 Germany, dangerous driving

    Your link doesn't work please post another one.
  10. Bernie

    XB1 Round 12 - Hungarian Grand Prix [17/11/19 20:00UK]

    So yeah my power was out from like Wednesday. Got Chris to do it but he was busy too. If not done tomorrow I'll do both, really sorry about that haha. In regards to tonight there is a 50/50 chance I won't make it as I'm out the power should be back on now though so I will be racing, usual will...
  11. Bernie

    XB1 F6 Germany causing a collision

    Moved.
  12. Bernie

    XB1 F6 Germany, dangerous driving

    Nope, it's been posted on time so will be moved. Look at the rule below. Also moved to stewards, anything futher will be moved too. ● Time limit for enquiries: Note that there is a time limit of 36 hours after the race has finished (Tuesday 9am) to make a stewards enquiry for an incident you...
  13. Bernie

    XB1 Round 11 - German Grand Prix [10/11/19 20:00UK]

    You just made it haha. 30 is the cut off.
  14. Bernie

    XB1 AOR S18 XB1 F6 League - Main Thread

    As I said what lap did you retire on?
  15. Bernie

    XB1 AOR S18 XB1 F6 League - Main Thread

    Thank god haha using the schools terrible wifi right now on my phone :ROFLMAO:
  16. Bernie

    XB1 Round 11 - German Grand Prix [10/11/19 20:00UK]

    When did you crash out? Got now power. Sorry asked someone else to do them for now. Power is meant to be restored at 7pm tonight =)
  17. Bernie

    XB1 F6 Germany causing a collision

    @SoggyCabbages view/pov sorry got no power trying my best @Chris Leather
  18. Bernie

    XB1 F6 Germany, dangerous driving

    @Cathal view/pov Sorry got no power so might be slow etc