Search results | ApexOnlineRacing.com

Search results


  1. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Round 8: Hockenheim Classic GP - 11.12.19 @8pm UK time

    LMAO yeah i thought we were at the chicane after the one we were on. Was just glad i didnt hit anyone. I was a torpedo into that 1st chicane. Didnt do much prep for the race but hope to be at least racing with some of you fellas next outing. I had three bad crashes. Was two or three laps down...
  2. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Round 8: Hockenheim Classic GP - 11.12.19 @8pm UK time

    Really good group this season. Like that people are trying to help each other with advice and set up ideas. In my opinion it means less mistakes from driving a white knuckle ride and closer racing as well. Id like to maybe have a group lobby sorted once a week to set up for races. I know some...
  3. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Round 8: Hockenheim Classic GP - 11.12.19 @8pm UK time

    Try numbing the FFB in game settings Chris. I have Fanatec so cant comment on your issue pal. Is it just vibrating or is it clipping? Clipping is when the wheel clunks heavily. If its the latter i would recommend softer/ Less FFB Or try a different flavour from in game settings. Maybe try that...
  4. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Car and Team Registration

    TinTin and myself teaming up. Team name AudiUdothat
  5. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Car and Team Registration

    Thanks pal. First outing was not much, But as im signed up i prepare a car setup for the next one. Start of the race was really good guys. Good clean racing from my view of things. Catch you for the next race
  6. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Car and Team Registration

    Hello Gents, Back by public demand. Well not really but im back. lol Put me down for Audi R8 LMS Endurance #48 if not taken. Team name Demonio's Dungeon if there anyone looking to pair up? if not Its cool.
  7. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Car and Team Registration

    Lets hope so. Its better with more teams. (y)
  8. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Car and Team Registration

    Woohoo, Another team (y) Best of luck for the season lads. See you in a Seca:)
  9. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Tier 3 - Car and Team Registration

    Erm........... Dunno buddy. 8 wheels? lol
  10. W

    PS4 -[Cancelled] PS4 - Social Ferrari Challenge F488 Fixed - European League

    Defualt set up? Yeah im in. #160 formula racing
  11. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Sign-Up Thread

    @ Foggy, Yeah i had one race not last season but the one before that. Im guessing its due to streaming, Apps and general connection issues. I can manage to message on here but apart from that i have not a clue how the googlie device, PS4 and the likes actually work. Fingers crossed For some...
  12. W

    300KM of Sakitto World Sports car Social Race

    I had a blast in these cars a while ago. Jaguar was amazing AND THE NOISE is epic. lol Brilliant idea for a series guys. Beats GT3 hands down. Speed and Raw power. Great combo:D I hope to make this but TBC
  13. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Sign-Up Thread

    Was this part of the DQ' problems last season guys?
  14. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Sign-Up Thread

    Cheers Frank. Looking forward to the new season. Be good to see some old friends. And meet some new ones too.
  15. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Sign-Up Thread

    Can someone let me know if this is working and accepted please. Thanks Admin
  16. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Sign-Up Thread

    https://www.speedtest.net/result/8662663506.png
  17. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Sign-Up Thread

    Its alive? lol ok Michel. will do that tomorrow. Thank you
  18. W

    PS4 AOR GT3 S14 - PS4 Sign-Up Thread

    Can you race regularly on Wednesday nights? Yes Do you understand and accept the league's rules and regulations? Yes Have you read and understood the rules regarding Manual Rolling Start? Yes Gamertag: weal77 Nationality: scotland Speedtest Result: tbc